Travis Scott není jen bavič. Je to superhrdina. Většina účinkujících by se spokojila s hopem na pódiu, recitovat pár barů, humbuk dav na hodinu nebo dvě a pak jít domů, spokojený za dobře odvedenou práci. Ne Travise Scotta. Někteří rappeři (a mají pravdu) raději omezují své interakce se svým davem z obavy o svou vlastní bezpečnost. Ne Travise Scotta. V neposlední řadě má většina umělců tendenci držet se toho, co se běžně dělá ze strachu z odcizení svých fanoušků něčím novým. Znovu, ne Travis Scott.

Montreal byl v noci v plamenech, když Houstonský rapper vystoupil na pódium a vydal jedno z nejzábavnějších představení desetiletí. Člověk si nemůže pomoci, ale je ohromen úrovní odhodlání, kterou Travis Scott projevil během svého turné Astroworld, a je třeba mu tleskat. Určitě bych rád byl mouchou na zdi, když Travis předával svůj koncept svým výrobním návrhářům: „Chci vystoupit na dvou pódiích a cestovat tam a zpět mezi nimi na horské dráze, na které budou moji diváci také moci jezdit se mnou. ACH, a já chci spustit ohňostroj uvnitř budovy“. Je snadné pochopit, proč Joe Budden teoretizoval, že Travis pravděpodobně vzal celý svůj výdělek ze svého dobře přijatého alba a vložil jej přímo do své show. Ale vrcholy Astroworld se neomezují na výrobní design. Leží na fanoušcích. To je něco, co si Travis Scott velmi dobře uvědomuje a neváhal, aby to stálo za to.

nastal okamžik, kdy několik fanoušků běželo na pódium a snažilo se mít svůj okamžik slávy vedle umělce z Houstonu. Když opouštěli jeviště, Travis je povzbudil, aby se na chvíli vrátili a udělali svou věc, než je odvážili k davovému surfování. To, dámy a pánové, je známkou umělce, který si skutečně váží svých příznivců. To je také důvod, proč Travis Scott bude i nadále jedním z nejuznávanějších a nejuznávanějších hip-hopových aktů roku 2010.

jak již bylo řečeno, vaše potěšení z Astroworldu by mohlo být omezeno na to, jak jste obeznámeni se samotným umělcem. Ano, Musíme se obrátit na „slona v místnosti“. Předchozí album Travise Scotta nikdy nepřekročilo 80 000 kopií a je zřejmé, že Astroworld (být jeho nejlepší prací) je projekt, který ho přiměl přejít z aktu B-list na megastar. A tak se pro každý „Sicko Mode“, „Goosebumps“ nebo „Butterfly Effect“ setkáte s tuctem písní,o kterých jste možná nikdy neslyšeli, pokud jste nebyli fanouškem hardcore od „Days Before Rodeo“. Budete také vyžadovat určitou úroveň tolerance k Autotune s vysokým objemem, protože je to jeho nejcennější podpisový nástroj.

s tím stranou, Travis Scott bude v Torontu 7. března 2019 a pokud Montrealská show svědčí o něčem, je to, že Astroworld není turné, které si budete chtít nechat ujít.